✎ erm ✎

12:10 PM




pls forgive me for using eng 2 express my feeling




birds likes to fly in the sky

if one day a bird get caught in a cage

wat's the different compare with a bird which dun hv wings?




suddenly wish 2 sing a song:


i'm a little little bird

i cant fly high although i wish 2 fly








本来是朋友的两个人

却只能假装只是陌生人



You Might Also Like

6 评论

  1. 希望有天你会像有翅膀的小鸟一样飞翔在属于你的天空里。。

    ReplyDelete
  2. 哇 小小鸟woe~
    本来是朋友的两个人

    却只能假装只是陌生人

    ReplyDelete
  3. 哈哈~~希望咯~~

    吴,你看得懂哦?娃哈哈~~~

    对阿。。只能假装只是陌生人...........

    ReplyDelete
  4. 要死!谁说我看不到 我一看就懂好不好~?
    只能假装只是陌生人...........这个我没有办法做的到!但他逼我做到了!因为现在的我每天都和空气信息~

    ReplyDelete
  5. 我怕你看不懂。。因为你叫我不要写英文嘛。。
    空气是寂莫时候的朋友。。

    ReplyDelete
  6. 不用太听我的话的~ 你写了英文后有想到我看不懂 老实说有点小感动 知道连你都记得有我的存在 不像那个傻婆!

    ReplyDelete